פרופ' אבי שמחון: "הממשלה חייבת לוותר על מיסוי הדלק"

    אסתי פלד No Comments on פרופ' אבי שמחון: "הממשלה חייבת לוותר על מיסוי הדלק"

    על רקע עליות המחירים בכל התחומים, בפרט בשוק הדיור, ומחירי הדלק, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם פרופ' אבי שמחון מי שהיה בעבר היועץ הכלכלי של נתניהו שהסביר את דרכי הפעולה אותם אמורה הממשלה לנקוט על מנת למתן את ההתייקרויות

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' אבי שמחון לאבי מימרן: "הדבר הכי חשוב זה לוותר על חלק מהמיסוי שיש על הדלק. הדלק הוא מרכיב מאד משמעותי שמשפיע על כלל המשק. אין שום בעיה לממשלה לוותר על מס הבלו. באופן אוטומטי זה ישתרשר לתח"צ ולדברים נוספים. העסקים ישלמו פחות על דלק וזה בסוף ישפיע על הצרכן" הסביר שמחון.

    "זה לא קשור למלחמת רוסיה אוקראינה" הוסיף שמחון, "המדינה יכולה וצריכה להוריד את המס כדי שזה יוציא את העוקץ לחברות שמעלות מחירים. הם טוענים שמעלים בגלל מחירי השינוע, זה מה שישלול את טענתם" הוסיף שמחון.

    פרופ' שמחון הוסיף ואמר כי: "לממשלה אין אסטרטגיה. אם יש לה אסטרטגיה היא מהר מאד תתברר כלא פופולארית. ליברמן אמר שהוא שומר על הקופה הציבורית. הציבור לא אהב את זה. וכעת הוא לא יודע מה לעשות".

    "אני הצעתי מזמן להוריד את המחיר על הדלק" אמר שמחון, "ליברמן סירב, אך לבסוף הוא הוריד אבל רק בחצי שקל. יש לו בעיה עם מה שהוא אמר ועכשיו הוא צריך לעשות הפוך אני מעריך שהוא לא יעמוד בלחץ ויוריד שוב" הסביר שמחון.

    האזינו לדבריו המלאים בריאיון:

     

     



    0 תגובות